Anasayfa İletişim

26 Ocak 2016 Salı

TASARIM İSTEKLERİ - ÜCRETLİ ( PREMİUM VECTORLER KULLANILACAK BİRCOĞUNDA)

ad+1



PREMİUM ÜCRETLİ TASARIMLAR



Pek bir açıklaması yok aslında tasarım türünü söyleyeceksiniz ve istediğiniz tarzda çalışma varsa bana atacaksınız ücret karşılığında e tabi materyalime uygunsa yapabilip yapamayacağımı söyleyeceğim. bu duruma göre istediğiniz  yapabileceğim çalışma mevcutsa aşağıdaki fiyatlar aralığında çalışmaya sahip olucaksınız.
+ olarak premium vectörler yani googlede bulunmayacak sadece satın alınabilen vectörler kullanılacak şuan o vectörleri ediniyorum satıştaki amaç vectörlerin ücretini çıkartmak arkadaşlar. 
Kısa süre önce referans olarak Facebook Sayfası oluşturdum ve sıradan birkaç çalışma yaptım bunları inceleyebilirsiniz ordaki vectörlerin hiçbiri premium değildir.

GEREKLİ ŞEYLER
  • İLK ÖNCE İSTEĞİ BANA BELİRTMENİZ  ( METARYALİME UYGUN OLUP OLMADIĞINI SİZE BELİRTMEM)
  • DAHA SONRA ÜCRETİ ÖDEYİP FİŞ  GİBİ ÖDEDİĞİNİZİ BELİRTEN KANIT OLMASI BANA BUNU FACEBOOK SAYFASINDAN DA İLETEBİLİRSİNİZ. 
  • KESİNLİKLE DOLANDIRICILIK GİBİ BİRŞEY OLMAZ. AMA KANIT YOKSA GÖNDERDİĞİNİZE DAİR HİÇBİR İŞLEME BAŞLAMAM.
FACEBOOK Cover=  5TL ( DÜZ - EĞER 4D VESAYRE OLUCAKSA 7 )
FACEBOOK Profil Picture = 3 TL 
YOUTUBE BANNER  = 7 TL ( 4D - DÜZ KAPSAMLI)
YOUTUBE Profil picture = 4TL 

DEV PAKET  ( YOUTUBE Pictures + YOUTUBE Banner =  10 TL  )
FACEBOOK  PAKETİ ( FACEBOOK Profile Pictures + Facebook Cover = 10TL





3 yorum:

  1. Kardeşim ilk önce seni taktir ediyorum ki bunu hak ediyorsun işini çok güzel yapıyosun helal olsun eyw bana yaptığın çalışma için çok çookkkkk teşekkürler arkadaş vardı bir tane daha onada yapar mısın ücretini söyledim ona ben

    YanıtlaSil
  2. eyw kardeşim
    çok işime yaradı

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler güvenilir

    YanıtlaSil

Home About-us Privacy Policy Contact-us Services
Copyright © 2014 kite | All Rights Reserved. Design By Templateclue - Published By Gooyaabi Templates